گزینه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزینه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.3

من یک بیمار نارسایی کلیه و از فشار خون بالا رنج می برد چند سال است. و به تازگی، کراتینین من به 4.3 افزایش یافته است. آیا گزینه برای من وجود دارد؟

در درمانگاه، سطح کراتینین بالا به معنی عملکرد کلیه آسیب دیده است بیش از 50٪. اما خوشبختانه، سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است. یک دکتر، ما نمی خواهیم به شما کمک کند وضعیت جسمی خود را بهبود بخشد بدون همودیالیز، دلیل این که شما به مرحله دیالیز توسعه نیست، به طوری که یک شانس بزرگ را برای شما به درمان می شود، و اجازه دهید آسیب دیده عملکرد کلیه عملکرد شروع خود را به خوبی وجود دارد، در همان زمان، ما می توانیم به شما کمک کند سلول های آسیب دیده ذاتی خود را بهبود بخشد در کلیه و سطح کراتینین بالا خواهد بود رفتن به پایین به طور طبیعی، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری کلیه خود را.

آیا گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.3 وجود دارد؟

سنت طب چینی گیاهان دارویی و immunothereapy همچنین به عنوان درمان سلول های بنیادی می تواند به شما کمک کند رگ های خونی گشاد می شوند خود را و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه خود را. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب رساندن بیشتر از عملکرد کلیه خود را، و به کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، به شما کمک میکند جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است. بنابراین توصیه می کنیم شما را به دریافت درمان سیستماتیک و علمی در زمان.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: